;
افتتاحیه نخبگان شاپ

افتتاحیه نخبگان شاپ

30 بهمن 1398
- 1 دیدگاه 4546 بازدید 2 پسندیده اند

با پیشرفت فناوری و توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک، کسب و کارها به فضای اینترنتی راه یافتند. داروخانه ها هم از این قاعده مستثنی نبوده و نسخه اینترنتی فروش برای راحتی مشتریان عزیز طراحی و تولید شد.
بعد از گذشت چندین ماه تلاش بی‎ وقفه، فروشگاه آنلاین نخبگان شاپ افتتاح می ‎گردد. نخبگان شاپ محیطی را برای کاربران عزیز فراهم می ‎کند که علاوه بر خرید راحت و ارزان بتوانند کلیه محصولات را با یکدیگر از نظر ویژگی‎ های مختلف آن‎ ها مقایسه کنند و خریدی هوشمندانه داشته باشند.
برای ورود به وبسایت نخبگان شاپ لینک زیر را کلیک کنید:
http://www.nokhbeganshop.com

دیدگاه شما

  • مهین اکبری دوشنبه 12 اسفند 1398

    سلام و درود خدمت عوامل محترم نخبگان دارو تبریک بابت راه اندازی فروشگاه نخبگان دارو ظاهرا ظاهر سایت هم تغییر پیدا کرده ! چه سایت جذاب و دوست داشتنی و کاربر پسندی شده ! برای خرید از فروشگاه باید ثبت نام کرد ؟ من ثبت نام انجام دادم اما هنوز موفق نشدم وارد فروشگاه بشم ! راستی لطفا شرایطی محیا کنید که کسانی که کد داروخانه ندارن هم بتوانند اقدام به خرید کنن دکتر مهین اکبری - شیراز

    پاسخ : با سلام با تشکر از حسن نظر شما دکتر مهین اکبری برای ثبت نام در نخبگان شاپ وارد قسمت ثبت نام شوید و با وارد کردن کد داروخانه مورد نظر، کد ملی موسس داروخانه و کلیک بر روی قسمت ثبت نام یک پیامک حاوی نام کاربری برای شما ارسال می گردد و در قسمت بعدی پس از احراز هویت دکمه ثبت را کلیک کنید و داخل وبسایت نخبگان شاپ شوید. طبق ابلاغیه سازمان غذا و دارو، شرکت ها و پخش کننده های دارویی مجاز به فروش دارو به افراد نمی باشند و فروش دارو فقط از طریق داروخانه مجاز می باشد.

captcha